Tankönyv: Györfi László, Győri Sándor, Pintér Márta: Tömegkiszolgálás informatikai rendszerekben. Egyetemi tankönyv. Műegyetemi Kiadó. 2005.
A félév során két zárthelyi dolgozat lesz, mindkét zárthelyin legalább 40%-ot kell teljesíteni.
Mindkét zárthelyi pótlására, javítására lesz egy-egy pótzárthelyi alkalom. Mindegyik alkalmat lehet használni az elmulasztott zárthelyi teljesítésére vagy a már megírt, de sikertelen dolgozat eredményének a javítására (pótlás) vagy a sikeresen megírt dolgozat eredményének javítására is (javítás). Ha valaki egy korábban már megírt dolgozatot ír újra valamelyik pótzárthelyin, akkor az új pontszáma lesz érvényes - akkor is, ha az rosszabb, mint a korábbi. Ha valaki egy pótlási (vagy javítási) alkalmon megjelenik (és a feladatsort átveszi), azt úgy tekintjük, hogy az illető kísérletet tett a dolgozat megírására (és így rá a fenti feltételek vonatkoznak). Ha valaki egy pótlási (vagy javítási) alkalmon megjelenik (és a feladatsort átveszi), azt úgy tekintjük, hogy az illető kísérletet tett a dolgozat megírására (és így rá a fenti feltételek vonatkoznak). Ha valaki sikeres zárthelyit próbál javítani, de 40 pontnál kevesebbet ér el a javítón, akkor az eredeti zárthelyin elért pontszámából csak a 40 pont feletti pontokat veszíti el (azaz 40 pontot visz tovább).
A jegybe a zárthelyik egyenlő mértékben számítanak be. Mindkét zárthelyinek egyenként legalább 40%-osnak kell lennie, az elérhető 100 pontból 40 pontot kell megszerezni. Ezek után a két zárthelyi pontszámát átlagolva adódik az érdemjegy.
A legalább elégséges érdemjegyet lehet javítani a Moodle-ban kiírt feladatok megoldásával. Ezekkel a feladatokkal maximum 20 pont szerezhető, ami hozzáadódik a zárthelyi pontszámok összegéhez, ha a zárthelyik sikeresek és az összpontszámuk legalább 100.
Értékelés: 50%-tól elégséges(2), 60%-tól közepes(3), 70%-tól jó(4), 80%-tól jeles(5).